Pytanie z dnia 23 czerwca 2017
witam
w jednym z banków posiadam kilka kont w zł oraz walutowych. w kwietniu wypłacałem dwukrotnie pieniądze z konta walutowego (w euro) w hiszpanii. Zamiast w euro kwota została pobrana mi w złotówkach (podwójne przewalutowanie euro->zł0->euro). złożyłem reklamację, dostałem info że zostanie rozpatrzona w max 30 dni, minęło już ponad 40 i nie mam odpowiedzi. na infolinii dowiedziałem się, że w szczególnych przypadkach reklamacja może trwać do 60 dni.i teraz pytanie czy jest to zgodne z prawem? (nie otrzymałem powiadomienia, że reklamacja będzie trwała dłużej. w międzyczasie w czerwcu z mojego konta zostały ponownie pobrane powyższe wypłaty w euro. czyli dwie wypłaty zostały zdublowane i miałem ujemne saldo. złożyłem kolejną reklamację że pieniądze mam pobrane podwójnie i do tego naliczane mi są odsetki. żeby to nie był koniec historii to ujemne saldo spowodowane błędem banków i kótre było przedmiotem reklamacji bano sobie samodzielne wyrównał moim kontem w złotówkach i to oczywięcie po swoim niekorzystnym dla mnie kursie. Skłądam reklamację, dzwonię a oni mi każą tylko czekać na rozpatrzenia reklamacji. czy mogę coś w tej sprawie zrobić? przeciez ta kwota była przedmiotem reklamacji i była wynikiem błędów banków. czy mieli podstawę do pobrania mi pieniędzy z mojego konta złotówkowego żeby sobie to wyrównać? czy mogę coś zrobić w tej sprawie? kto mi może pomóc?
z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
Marcin
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.