Pytanie z dnia 04 maja 2016

Witam
W kwietniu zawarłam umowę z Natią na usługę internetu i TV oraz przeniesienie numeru z TOYI. Dzisiaj dostałam informację, że firma Netia nie może wywiązać się z umowy z przyczyn technicznych. Przed zawarciem umowy zgłaszałam, że poprzednia umowę miałam w Toyi. Ponieważ zrezygnowałam już z usług Toyi (rezygnacja z miesięcznym wyprzedzeniem) i musiała bym czekać na nowa umowę tam 2 miesiące. Czy Netia może zrezygnować bez żadnych konsekwencji z umowy?

z pewnością w umowie z Netią jest zapis, że warunkiem przeniesienia numeru z TOY są możliwości techniczne tego operatora. W umowie powinno też być zapisane czy są jakieśkonsekwencje finansowe i dla kogo. Nie wiem czy za usługę przeniesienia numeru ma Pani jakąś płatność, będzie towidać po pierwszej fakturze, W razie kłopotów proszę zwócić się do Rzecznika Konsumentów, urzęduje we właściwym dla Pani miejscu zamieszkania Starostwie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2016 21:50 Obejrzało: 142 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.