Pytanie z dnia 04 maja 2016
Witam
W kwietniu zawarłam umowę z Natią na usługę internetu i TV oraz przeniesienie numeru z TOYI. Dzisiaj dostałam informację, że firma Netia nie może wywiązać się z umowy z przyczyn technicznych. Przed zawarciem umowy zgłaszałam, że poprzednia umowę miałam w Toyi. Ponieważ zrezygnowałam już z usług Toyi (rezygnacja z miesięcznym wyprzedzeniem) i musiała bym czekać na nowa umowę tam 2 miesiące. Czy Netia może zrezygnować bez żadnych konsekwencji z umowy?
Maria Lekarewicz Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Lekarewicz
Wrocławska 3/2, 59-400 Jawor
z pewnością w umowie z Netią jest zapis, że warunkiem przeniesienia numeru z TOY są możliwości techniczne tego operatora. W umowie powinno też być zapisane czy są jakieśkonsekwencje finansowe i dla kogo. Nie wiem czy za usługę przeniesienia numeru ma Pani jakąś płatność, będzie towidać po pierwszej fakturze, W razie kłopotów proszę zwócić się do Rzecznika Konsumentów, urzęduje we właściwym dla Pani miejscu zamieszkania Starostwie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.