Pytanie z dnia 18 października 2017
Witam
W lutym 2017 roku zamówiłem towar w postaci koszy gabionowych zamówienie według zapewnień miało zostać zrealizowane w ciągu maksymalnie 2 tygodni. W lipcu 2017 po zagrożeniu zgłoszenia sprawy na policję dostawca wysłał mi zupełnie inne kosze, w innych wymiarach na co mam spisany protokół szkody z kurierem, który to dostarczał. Po kontakcie ze sprzedawcą stwierdził, zee zaszła pomyłka i mam odesłać towar. Otrzymałem towar zupełnie innych rozmiarów więc łatwo udowodnić, że właśnie tak było.
Obecnie mamy koniec października i nie mam ani zamówionego towaru ani pieniędzy.
I tu moje pytanie o pomoc. Co mogę zrobić?? Zgłosić sprawę na policję o oszustwo?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie. Powinien Pan odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.