Pytanie z dnia 19 września 2023

Witam. W maju mijał okres rozliczenia się z pierwszej transzy. Uszykowałem odpowiednie dokumenty oraz zdjęcia i wysłałem do pośrednika u którego latwilem kredyt. On przesłał to w moim imieniu do banku. Po jakimś czasie otrzymałem e-mail od banku z informacją że jeśli wejdę na stronę i sam uzupełnie jakieś informacje to będzie szybciej. Ale że na tej stronie nie było nic jasnego dla mnie zrezygnowałem i stwierdziłem że mogę poczekać ten tydzień. Lecz minął tydzień miesiąc dwa miesiące. I pieniędzy nie wypłacili. W końcu się zdenerwowałem i poszedłem do placówki banku. Nie było tej Pani z która podpisywałem kredyt tylko inna lecz nie mogła zbyt dużo mi powiedzieć ponieważ serwery im padły. Po dwóch dniach oddzwoniła do mnie z informacją że w moim kredycie nie ma żadnych wysłanych dokumenty ani zdjęć do rozliczenie. I teraz trzeba zrobić aneks i wyliczyć zdolności kredytową od nowa i teraz wszystko znów będzie się ciągło miesiącami. Zaznaczając że w lipcu bodajże przyszła mi informacja że zostaje uruchomiony cały kredyt do spłaty i przysłano mi harmonogram spłat. I ja płacę raty z kwotą której fizycznie nie dostałem. Proszę o poradę co ja mam zrobić w tym przypadku?

Pozdrawiam Daniel

Dzień dobry, proszę się skontaktować z pośrednikiem, z którego usług Pan korzysta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 września 2023 13:10 Zmodyfikowano dnia: 19 września 2023 13:10 Obejrzało: 113 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę się skontaktować z pośrednikiem, z którego usług Pan korzysta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 września 2023 13:10 Zmodyfikowano dnia: 19 września 2023 13:10 Obejrzało: 113 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.