Pytanie z dnia 31 maja 2018

Witam. W mojej pracy premia miesięczna była wypłacana na podstawie absencji zdrowotnej pracownika. Do tej pory nie moglo być to dłużej niż 10 dni w okresie rozliczeniowym (6 miesiecy) i tak: w kwietniu od 9-18 bylam na zwolnieniu lekarskim, a 30 kwietnia otrzymałam maila z informacją o zmianie warunkow wypłacania premii ( 3 dni L4 w okresie rozliczeniowym 1 miesiac). Pracodawca stwierdził że w związku z moją nieobecnością nie dostanę premii. Czy to jest zgodne z prawem ? Nowe warunki premiowania otrzymałam 10 dni po mojej nieobecności więc nie mogalam wcześniej i tym wiedzieć. Pozdrawiam.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.