Pytanie z dnia 16 lipca 2020
Witam. W niedzielę złożyłam zamówienie na stronie veryvoga.pl Za sukienkę zapłaciłam metodą Blik 144,80 zł. Po zakupie weszłam w opinie na temat sklepu i się przeraziłam, ponieważ większość z nich była negatywna. Odrazu zdecydowałam się anulować swoje zamówienie i prosić o zwrot pieniędzy. Wczoraj dostałam e-mail, iż by odzyskać pieniądzę muszę założyć konto PayPal, lub wyślą mi standardowym przelewem - wtedy waluta będzie w euro a czas oczekiwania to nawet miesiąc. Na stronie sklepu nie ma podanych takich informacji przy anulowaniu zamówienia. Moje pytanie, czy jest to zgodne z prawem? Czy firma może odesłać mi pieniądze w tak długim czasie i w dodatku w innej walucie? Czy mogę w jakiś sposób przyspieszyć czas oczekiwania i ubiegać się o odzyskanie pieniędzy w polskich złotówkach?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.