Pytanie z dnia 19 lutego 2016

Witam,
W ramach działalności gosp. wykonuję usługi przewozowe. Wystawiam fakturę za wykonane usługi. Zleceniodawca, za uchybienia, nalicza umowne kary i wystawia Notę obciążeniową. W tym miesiącu zapłata za fakturę została pomniejszona o wartość Noty, której fizycznie nie otrzymałem. Czy zleceniodawca postępuje zgodnie z prawem dysponując samowolnie moimi pieniędzmi, bez powiadomienia o tym fakcie?
Dodam jeszcze, że nota dotyczyła okresu (IX,X,Xi 2015), w którym z obecnym zleceniodawcą wiązała mnie umowa-zlecenie, tj. do 31.12.2015, a od 4.01.2016 mam zarejestrowaną działalność gosp.

Dzień dobry, wszystko zależy od tego, jak się Państwo umówiliście i czy uzgodniliście w umowie dokładne zasady naliczania kar umownych oraz ich potrącania i czy te zapisy pozostają w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Jeśli będzie Pan zainteresowany szczegółową poradą, zapraszam do kontaktu w celu ustalenia szczegółów realizacji zlecenia. Do wiadomości proszę załączyć obie umowy oraz ewentualną korespondecję, mającą związek z niniejszą sprawą. Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lutego 2016 19:39 Obejrzało: 561 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.