Pytanie z dnia 13 września 2017

Witam, w styczniu tego roku przedstawiciel firmy P................ zadzwonił do mnie i zaproponował zapoznanie się z treścią serwisu informacyjnego polskiego prawa. Nieopatrznie podczas rozmowy telefonicznej zgodziłem się na przyznanie mi 15 dni bezpłatnego wglądu do serwisu i korzystania z usług. Wymagało to rejestracji z podaniem nazwy, adresu firmy oraz numeru NIP. Po 15 dniach nie otrzymałem telefonu przypominającego, zaś otrzymałem informację, że nastapiło wygaśnięcie okresu próbnego i umowa została przedłuzona na rok(!), a opłatę abonamentową należy opłacić z góry (niecałe 1400zł). Od tego czasu ignoruję wezwania, jednak systematycznie dostaję telefony i wiadomości e-mail z wezwaniem do zapłaty. Zaznaczę, że w czasie rozmowy konsultant nie uczielił informacji na temat automtycznie przedłuzanej umowy. Informacja na ten temat zawarta jest rzeczywiście niewyróżniającym się drukiem w regulaminie, który zaakceptowałem podczas rejestracji. Firma zaczyna być znana ze swojej strategii naciągania klientów. Chciałbym rozwiązać ten problem, ale też pociągnąć firmę P..........do odpowiedzialności. Czy w zakresie polskiego prawa są narzędzia, którymi mógłbym uwolnić się od tej sprawy i najlepiej wyegzekwować kary, np finansowe za nękanie nieuprawnionym domaganiem się zapłaty?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.