Pytanie z dnia 02 listopada 2016

Witam.
W telefonie który jest na gwarancji zbiłem wyświetlacz. Wymieniłem go w autoryzowanym serwisie - za usługę zapłaciłem. Po powrocie z serwisu, z telefonu nie dało się korzystać, ponieważ uszkodzono głośnik. Reklamacji głośnika serwis nie uznał. Rozkręciłem telefon, żeby sprawdzić w czym tkwi problem.

Niestety wymieniony w serwisie wyświetlacz zaczął się odklejać. Ponownie wysłałem telefon do serwisu. Jednak wyświetlacza nie naprawiono, tylko otrzymałem pismo o utracie gwarancji. Czy mogę skorzystać z rękojmi, odstąpić od umowy usługi wymiany wyświetlacza i żądać od serwisu zwrotu pieniędzy za nieprawidłowo wmontowany wyświetlacz?

Pozdrawiam Wojtek

Dzień dobry, utrata uprawnień z gwarancji nie powoduje automatycznie utraty uprawnień z rękojmi. Niemniej bez dokładnego ustalenia stanu faktycznego w Pana sprawie, nie sposób stwierdzić czy nie minął np. termin rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 listopada 2016 07:46 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.