Pytanie z dnia 02 listopada 2016
Witam.
W telefonie który jest na gwarancji zbiłem wyświetlacz. Wymieniłem go w autoryzowanym serwisie - za usługę zapłaciłem. Po powrocie z serwisu, z telefonu nie dało się korzystać, ponieważ uszkodzono głośnik. Reklamacji głośnika serwis nie uznał. Rozkręciłem telefon, żeby sprawdzić w czym tkwi problem.
Niestety wymieniony w serwisie wyświetlacz zaczął się odklejać. Ponownie wysłałem telefon do serwisu. Jednak wyświetlacza nie naprawiono, tylko otrzymałem pismo o utracie gwarancji. Czy mogę skorzystać z rękojmi, odstąpić od umowy usługi wymiany wyświetlacza i żądać od serwisu zwrotu pieniędzy za nieprawidłowo wmontowany wyświetlacz?
Pozdrawiam Wojtek
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, utrata uprawnień z gwarancji nie powoduje automatycznie utraty uprawnień z rękojmi. Niemniej bez dokładnego ustalenia stanu faktycznego w Pana sprawie, nie sposób stwierdzić czy nie minął np. termin rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.