Pytanie z dnia 07 sierpnia 2018

Witam, wraz z partnerką chcieliśmy się wybrać na wakacje, zakupiliśmy je poprzez ogólną wyszukiwarkę internetową, a potem otrzymaliśmy kontakt bezpośrednio od biura turystycznego poprzez który mieliśmy wyjechać. Otrzymaliśmy umowę, którą mieliśmy zabrać ze sobą, jednakże żadna ze stron nie złożyła na niej podpisu. Okazało się że partnerce skończyła się data ważności dowodu osobistego i musieliśmy wyjść z autokaru. Rozmawiając z dyrektorem biura turystycznego w celu przesunięcia wakacji na inny termin, usłyszałem że ponieśli koszty i może być tak że będę musiał zapłacić całość wakacji żeby pojechać ponownie, a te pieniądze które już wpłaciłem przepadły, bo nie zwracają kosztów. Czy mają do tego prawo jeżeli umowa nie została podpisana przez żadne ze stron ?

Dzień dobry, usługa turystyczna powinna zostać potwierdzona umową. Z drugiej strony prawidłowość posiadania ważnych dokumentów spoczywa na uczestniku wycieczki. Umowa, nawet ustna, zostałaby zrealizowana, na skutek okoliczności powstałych po stronie uczestnika, świadczenia nie zostały jej udzielone. Uważam, ze biuro nie ma obowiązku zwrotu wpłaconych kwot. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 sierpnia 2018 13:53 Zmodyfikowano dnia: 8 sierpnia 2018 13:53 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.