Pytanie z dnia 19 sierpnia 2020

Witam wszystkich.
Sama nie wiem od czego zacząć bo tyle tego wszystkiego się zebrało, ale postaram się opisać sytuację jak tylko najlepiej potrafię. 30 czerwca w nocy na betfan wygrałam kwotę dokładnie 23541 zł. Kluczowe jeszcze jest to że przed ostatnim meczem który był na kuponie zagrałam u innego bukmachera za kwotę 12 tysięcy na drugą drużyne z remisem aby mieć dokładnie wygraną 23500 niezależnie od wyniku meczy. Po wygranej (było to późno w nocy) zleciłam wypłatę środków na swoje konto bankowe. Wstałam rano próbowałam zalogować się na tamte konto i wyskoczył błąd "konto zablokowane" oczywiście od razu napisałam na ich czacie biura obsługi klienta - tam dostałam odpowiedź że moje konto jest w trakcie weryfikacji, stwierdziłam ok - podałam poprawne dane, dowód dobry, wpłaty dokonałam ze swojego konta i na niego zleciłam wypłatę niech weryfikują. Po południu dostaje telefon z numeru prywatnego okazuje się że to BETFAN (mimo iż przy rejestracji nie wyraziłam zgody na używanie mojego numeru telefonu) nie zostałam spytana o żadne swoje dane, tylko Pan zaczął wypytywać mnie o takie rzeczy jak data założenia konta. Kto pamięta kiedy założył konto na facebooku? Podałam błędną datę - powiedziałam tą kiedy pierwszy raz zagrałam kupon, konto było założone duzo wcześniej, lecz z niego nie korzystałam wyleciało mi to z głowy, dopiero po rozmowie sprawdzając skrzynke zobaczyłam że konto zostało aktywowane 18 czerwca. Spytano mnie jeszcze np. kiedy ostatni raz się logowałam - odpowiedziałam że rano tylko wtedy to ja PRÓBOWAŁAM się zalogować a moje konto było już zablokowane, ostatni raz kiedy udało mi się zalogować było to przed zleceniem wypłaty w nocy. Były jeszcze pytania typu jakie zawarłam zakłady. Gdzie w regulaminie jest napisane że mam obowiązek wykuwać na pamięć mecze które gram? Oczywiście troche wymieniłam, nie wszystkie bo było ich około 10. Nie miałam możliwości sprawdzenia bo konto było zablokowane i Pan który dzwonil kazał mi odpowiadać szybko. Tego samego dnia wieczorem dostaje maila że moja weryfikacja przebiegła negatywnie i zabierają sobie wygraną z powodu który podali w regulaminie:
c) zawieszenia procesu rejestracji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podanych danych w formularzu rejestracyjnym lub okazanym dokumencie oraz w przypadku, gdy na podstawie przedstawionych danych nie będzie można dokonać procesu weryfikacyjnego

Oczywiście jest to oszustwo z ich strony na co mam dowody (przysłany mail od nich po założeniu konta że zostało aktywowane), moje konto przed wygraną było w pełni zweryfikowane. Wszystkie dane które im podałam były dobre i dokument również był prawidłowy, wpłaty dokonałam ze swojego konta bankowego.

d) przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji również dla BetKont już istniejących(poprawnie zweryfikowanych), jeżeli zajdzie podejrzenie o użytkowaniu przez inną osobę niż osoba, której dane zostały podane podczas rejestracij. Procedura ta dotyczy przede wszystkim sprawdzeniu poprawności wymaganego wieku Uczestnika zakładów. Procedura dodatkowej weryfikacji zakłada m.in. przysłanie na wezwanie Spółki dodatkowych skanów, fotografii lub elektronicznych kopii dokumentów

Punkt ten nie ma nic związanego z weryfikacją przez nich dokonaną. Nie zostałam poproszona o żadne dane a tymbardziej o przysłanie żadnych dodatków skanów, fotografii lub elektroniczych kopii dokumentów. Jak można powoływać się na regulamin i z niego nie korzystać?

Napisałam reklamacje która nic nie dała, dostałam odpowiedź że ze względu na przeprowadzoną weryfikacje telefoniczną reklamacja przebiegłą negatywnie (mimo iż na ich stronie w regulaminie nigdzie nie ma informacji że muszę pamiętać jakie zakłady były obstawiane, czy data założenia konta)
Byłam u prawnika który wysłał wezwanie do zapłaty ale zero odzewu ze strony betfan. Niestety ten prawnik nie ma pojęcia o zakładach bukmacherskich więć szukam tutaj kogoś kto byłby w stanie mi pomóc i reprezentować mnie w sądzie.
Posiadam dowody - wygrany kupon, wpłata z mojego konta, wszystkie konwersacje z betfan.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.