Pytanie z dnia 04 października 2018
Witam,
Wykonaliśmy przelew z banku w którym mamy konto oszczędnościowe do banku w którym posiadamy rachunek bankowy. Pieniążki zostały przekazane z banku do banku, lecz od ponad 3 tygodni bank nie umieścił ich na naszym rachunku, a także nikt nie potrafi odpowiedzieć nam dlaczego tak jest i kiedy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Nie mamy długów ani żadnych zaległości. Co możemy zrobić aby otrzymać nasze środki?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, najpierw należy się zapoznać regulaminami banku, w którym macie Państwo rachunek oszczędnościowy, celem ustalenia czy przelew na rachunek w obcym banku w ogóle jest możliwy, a jeśli tak, jakie są warunki jego dokonania. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Majcherczyk Radca prawny (Od 2017)
Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk
Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice
Dzień dobry, w takiej sytuacji konieczne jest złożenie reklamacji do banku. Mogą Państwo także skierować do banku wezwanie do zapłaty tych środków, jako długu należnego z tytułu umowy rachunku bankowego. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.