Pytanie z dnia 23 lipca 2018
Witam.
Wysłałem paczkę za pośrednictwem Pocztexu . Paczka została uszkodzona. Poczta skierowała mnie do ubezpieczyciela ponieważ wszystkie paczki są objęte ochroną do 5 tyś zł. Niestety otrzymałem pismo że ze względu na złe spakowanie towaru odszkodowanie się nie należy. Paczka wróciła do mnie tylko z rozerwanym narożnikiem czyli nikt do niej nie zaglądał. Czy w chwili odbierania kurier decydując się na zabranie paczki nie potwierdza dobrego spakowania? Co można zrobić w takiej sytuacji ?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.