Pytanie z dnia 15 września 2020

Witam, z kolezanka zamowilysmy z Polski klapki z prawdziwym futerkiem ( robione na zamiwienie) Za klapki zaplacilysmy 350 euro. Okazalo sie, ze klapki sa nam za male. Odeslalysmy klapki z powrotem. Sprzedawczyni powiedziala, ze rozmiaru kolezanki nie ma w ogole a dla mnie zrobila nowe wieksze ale juz nie na takiej podeszwie jak sie umawialysmy. Na duzo gorszej, brzydkiej, ktora wrecz parzy w stope. Klapki chcialam odeslac. Sprzedawczyni mi to uniemozliwila twierdzac, ze wyjezdza za granice i nie bedzie mial kto odebrac paczki. Potem przestala odpowiadac na moje wiadomosci. Pieniedzy nam nie zwrocila. Posiadam nasza korespondencje zdjecia i jej dane. Prosze o porade.

Dzień dobry, gdzie mieszka/ma siedzibę sprzedawca ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 września 2020 12:41 Zmodyfikowano dnia: 16 września 2020 12:41 Obejrzało: 254 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.