Pytanie z dnia 08 lipca 2020

Witam, zadzwoniłem kilka krotnie na biuro obsługi banku w którym mam konto i wpływy , w sprawie pożyczki lub zwiększenia limitu na koncie osobistym. Pracownik sprawdził moja zdolność ustaliliśmy sumę, i operator powiedział że nie ma problemu tylko muszę przyjechać osobiście do placówki, więc biorę 2 dni wolnego i jadę do polski, to jest jakieś 200 € za dwa dni pracy + 100€ za transport w tom i spowrotem 1600km. Wchodzę do banku siadam i słyszę, niestety nie ma Pan zdolności i tak było kilka krotnie. Czy mogę iść do sondu i walczyć o zwrot kosztu za dni pracy i przejazd, gdyby operator mnie poinformował że nie mam zdolności to bym nie jechał do Polski czy mogę coś z tym zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.