Pytanie z dnia 14 kwietnia 2016
Witam.
Zakładając działalność, zleciłam prowadzenie ksiąg biuru rachunkowemu, które nie złożyło w odpowiednim czasie mojej deklar.podat.VAT od towaru i usług.Przekroczyłam próg 150 tys.przych. 11.2014r. wyniku kontroli US, uregulowałam zaległy podatek VAT 11.2014-11.2015r. Umowa z biurem zapewnia o odpowiedzialności za popełnione błędy na rzecz zleceniodawcy. Czy mogę ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów od biura rach. i w jaki sposób. Dziękuję serdecznie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla pełnej oceny sytuacji niezbędne jest zapoznanie się z posiadaną przez Panią dokumentacją, ale naprawienia szkody będzie się Pani mogła domagać. Zapraszam do kontaktu mailowego celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Witold Chmarzyński Radca prawny (Od 2014)
Kancelaria Prawna WBC
Aleje Jerozolimskie 141/84, 02-304 Warszawa
Dzień dobry, jak najbardziej ma Pani prawo żądać naprawienia szkody. Będzie mogła Pani żądać m.in. zwrotu odsetek, które musiała Pani zapłacić od zaległego podatku, a także innych kosztów, jeśli takie były. Zapraszam do zapoznania się z moją osobą na portalu specprawnik, do kontaktu i nawiązania współpracy. Pozdrawiam serdecznie, Witold Chmarzyński
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.