Pytanie z dnia 20 lipca 2017

Witam. Zakupiłam 3 biletyza.pl na koncert płacąc przelewem internetowym. Koncert został odwołany i nastąpiła procedura zwrotu polegająca na wysłaniu: odpowiedniego oświadczenia i biletów. Płatność była dokonywana z konta które zostało w międzyczasie zamknięte i na oświadczeniu podałam dane nowego konta. Firma nie odpowiada na maila. Na połączenie z konsultantem czeka się od 2 do 4 godzin po czym w przypadku połączenia słyszy się informacje: proszę uzbroić się w cierpliwość (regulamin sklepu mówi o zwrocie w ciągu 14 dni), sprawa się rozwiąże i tegu typu banały spławiające klienta. Mail o zwrot został wysłany 25.05 a dzisiaj jest 20.07 i żadnego odzewu w tej sprawie.

Dzień dobry, w tej sytuacji trzeba wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lipca 2017 20:26 Zmodyfikowano dnia: 22 lipca 2017 20:26 Obejrzało: 255 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.