Pytanie z dnia 20 lipca 2017
Witam. Zakupiłam 3 biletyza.pl na koncert płacąc przelewem internetowym. Koncert został odwołany i nastąpiła procedura zwrotu polegająca na wysłaniu: odpowiedniego oświadczenia i biletów. Płatność była dokonywana z konta które zostało w międzyczasie zamknięte i na oświadczeniu podałam dane nowego konta. Firma nie odpowiada na maila. Na połączenie z konsultantem czeka się od 2 do 4 godzin po czym w przypadku połączenia słyszy się informacje: proszę uzbroić się w cierpliwość (regulamin sklepu mówi o zwrocie w ciągu 14 dni), sprawa się rozwiąże i tegu typu banały spławiające klienta. Mail o zwrot został wysłany 25.05 a dzisiaj jest 20.07 i żadnego odzewu w tej sprawie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w tej sytuacji trzeba wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.