Pytanie z dnia 01 sierpnia 2016

Witam zakupiłam na firmę sprzęt który zepsuł się po 2 latach użytkowania. Nie obowiązuje już gwarancja. Co w sprawie rękojmi?
Jak powinnam poprowadzić temat?

Pani pytania wymaga uszczegółowienia, gdyż w ciągu ostatnich 2 lat zmieniały się przepisy dot. rekojmi, a w konsekwencji należałoby ustalić czy przysługuje Pani rękojmia, w następnym kroku ew. zwrócić się do sprzedawcy z określonymi (przysługującymi na podstawie przepisów prawa) roszczeniami.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 sierpnia 2016 10:41 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.