Pytanie z dnia 01 sierpnia 2016
Witam zakupiłam na firmę sprzęt który zepsuł się po 2 latach użytkowania. Nie obowiązuje już gwarancja. Co w sprawie rękojmi?
Jak powinnam poprowadzić temat?
Radosław Zachwieja Radca prawny (Od 2014)
Kancelaria Radcy Prawnego Radosław Zachwieja
Piłsudskiego 33/4, 67-100 Nowa Sól
Pani pytania wymaga uszczegółowienia, gdyż w ciągu ostatnich 2 lat zmieniały się przepisy dot. rekojmi, a w konsekwencji należałoby ustalić czy przysługuje Pani rękojmia, w następnym kroku ew. zwrócić się do sprzedawcy z określonymi (przysługującymi na podstawie przepisów prawa) roszczeniami.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.