Pytanie z dnia 24 sierpnia 2015

witam,
zakupilam odziez w hurtowni udziezy odzywanej gdzie jest rowniez sprzedawanana odziez nowa. przez telefon zostalam poiformowana o mozliwosci zamowienia odziezy COS tylko damskiej. zamowilam odziez damska (potwierdzenie maila) niestety otrzymalam odziez meska i damska rowniez z akcesoriami. dokladnie moj email brzmial tak (witam, chcialabym zamowic paczke damska z kolekcji COS zima 25kg). paczka w dniu dzisiejszym do mnie doszla i niestety ale w srodku jest polowa ciuchow meskich i akcesorii. dzwonilam dzisiaj do firmy i oni mi powiedzieli ze nie moge zwrocic odziezy moge tylko przeslac odziez meska ktora mi wymienia a ja chcialabym zwrocic calosc towaru gdyz nie spelnia on moich oczekiwan.
pozdrawiam,
olga

Zawierając umowę na odległość (mailowo, telefonicznie) ma Pani 14 dni na odstąpienie od umowy. Sprzedawca musi zwrócić cenę oraz koszty przesyłki, jeśli je Pani poniosła. Proszę zajrzeć w przepisy o sprzedaży konsumenckiej. Fakt, że sprzedaży podlegały rzeczy używane nie ma tu znaczenia.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2015 02:46 Obejrzało: 908 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, jeżeli zawarła Pani umowę w celu niezwiązanym z prowadzoną działalności gospodarczą może Pani odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, a sprzedawca ma obowiązek zwrócić zapłaconą kwotę. Jeżeli rzecz została zakupiona w celu firmowym zastosowanie znajdą przepisy o rękojmi za wady, z których również wynikają dla Pani konkretne uprawnienia. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 sierpnia 2015 10:57 Zmodyfikowano dnia: 28 sierpnia 2015 11:00 Obejrzało: 899 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.