Pytanie z dnia 21 lutego 2017

Witam , zakupiłam w Grudniu kurtę z 4F i sprzedawca nie uprzedził mnie jak prać tą kurtkę ani jak ją pielęgnować , dziś pojechałam oddać ja na gwarancje bo po pierwszym praniu juz nie byla tak ciepla jak przy zakupie , Sprzedawca powiedział ze jest to moja wina bo nie można prać tej kurtki w zwykłym proszku i dlatego membrana sie niszczy , ale nie zostałam o tym poinformowana przy zakupie wiec myślałam że można ja prać jak każdą inna rzecz tylko stosowałam się do wskazówek podanych na metce w których nic nie pisze o praniu w specjalnych płynach . Tylko że nie można jej wirowac , wyżynać , używać zmiekczaczy wody i prać w 30'C i tak robiłam a o praniu w proszku nic nie było . i czy mam prawo do żądania reklamacji kurtki ?

Dzień dobry, w mojej ocenie, jeśli dobrze Pani uzasadni treść reklamacji i informacja o specjalnych detergentach do prania kurtki nie była zawarta na metce, ma Pani szansę na jej uwzględnienie. W razie odmowy, proszę pisać odwołanie. Należy jednak pamiętać, że to po Pani stronie leży wykazanie, że postępowała Pani zgodnie z instrukcją prania określoną na metce.

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lutego 2017 10:49 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.