Pytanie z dnia 21 lutego 2017
Witam , zakupiłam w Grudniu kurtę z 4F i sprzedawca nie uprzedził mnie jak prać tą kurtkę ani jak ją pielęgnować , dziś pojechałam oddać ja na gwarancje bo po pierwszym praniu juz nie byla tak ciepla jak przy zakupie , Sprzedawca powiedział ze jest to moja wina bo nie można prać tej kurtki w zwykłym proszku i dlatego membrana sie niszczy , ale nie zostałam o tym poinformowana przy zakupie wiec myślałam że można ja prać jak każdą inna rzecz tylko stosowałam się do wskazówek podanych na metce w których nic nie pisze o praniu w specjalnych płynach . Tylko że nie można jej wirowac , wyżynać , używać zmiekczaczy wody i prać w 30'C i tak robiłam a o praniu w proszku nic nie było . i czy mam prawo do żądania reklamacji kurtki ?
Michał Konieczny Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Konieczny
Świebodzka 2/3, 50-046 Wrocław
Dzień dobry, w mojej ocenie, jeśli dobrze Pani uzasadni treść reklamacji i informacja o specjalnych detergentach do prania kurtki nie była zawarta na metce, ma Pani szansę na jej uwzględnienie. W razie odmowy, proszę pisać odwołanie. Należy jednak pamiętać, że to po Pani stronie leży wykazanie, że postępowała Pani zgodnie z instrukcją prania określoną na metce.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.