Pytanie z dnia 21 czerwca 2016

Witam. Zakupiłem auto 3 dni temu, jechałem po nie prawie 900 km w jedną stronę po zapewnieniach że wszystko jest okej dałem za nie dużo pieniędzy, sprzedawca zrobił wszystko na sztuke ( ukrył wady ) auto jest bardzo uszkodzone nie na rzut oka ( głęboko ) chciałem zwrócić auto a sprzedawca się wypiera że zapewniał że wszystko okej i nie może być inaczej, nie chce oddać pieniędzy. Jak mogę się starać o zwrot pieniędzy albo o ugodę ( naprawę auta na jego koszt ) i jakie mam szanse ? mam dokładną diagnostykę i rozmowy w których mnie zapewniał.

Dzień dobry, czy Pan i/lub sprzedawca jesteście przedsiębiorcami czy też któraś ze stron jest konsumentem? Jakie konkretnie wady zostały wykryte? Jak skonstruowano umowę sprzedaży samochodu? Co dokładnie mówił sprzedawca o stanie samochodu? Są to informacje niezbędne do określenia przysługujących Panu roszczeń. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 czerwca 2016 07:10 Obejrzało: 298 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem