Pytanie z dnia 06 września 2018

Witam
Zakupilem auto z komisiu po 5 dniach się zepsulo. Zadzwoniłem do komisiu właściciel powiedział ze naprwi na wlasny kosz. przyjechal laweta zabral auto. Kosz naprawy prawie 2 tys. Auto przywiozl mi po miesiacu mowiac bym zaplacił rachunek. Nie zgodzilem się. Straszy mnie sadem. Boje się ze bede musial to zaplacic choc zapewnial mnie telefonicznie ze on pokrywa koszty naprawy.

Dzień dobry, a jaka była przyczyna awarii ? Czy podpisywał Pan jakieś zlecenie naprawy ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 września 2018 09:01 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2018 09:01 Obejrzało: 204 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w takiej sytuacji może się Pan powołać na ustalenia telefoniczne. Warto powołać świadków, którzy np. Byli przy rozmowie i potwierdza ustalenia albo świadków, z którymi rozmawiał Pan o sytuacji. Proszę pisemnie odpowiedzieć sprzedawcy, że ustalenia między Panami były inne i nie pokryje Pan kosztów naprawy, bo zobowiązał się do tego sprzedawca.

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 września 2018 09:46 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2018 09:46 Obejrzało: 200 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.