Pytanie z dnia 01 czerwca 2018

Witam. Zakupilem nowego laptopa w Mediamarkt (przez internet). Dostalem sprzet, aczkolwiek okazalo sie ze dysk twardy jest zepsuty. Poszedlem wiec do salonu mediamarkt w Koszalinie do serwisu, gdzie dowiedzialem sie ze naprawa potrwa od 2 tygodni do nawet 2 miesiecy. Wynika z tego, ze place za laptopa (ratalnie) nawet 2 raty za to, ze wyslali mi nowy, zepsuty sprzet.

Czy jest mozliwosc wyplacenia jakiegos odszkodowania z tytulu braku poszanowania konsumenta lub cos w tym rodzaju ?

Dzień dobry, w takiej sytuacji mógł Pan odstąpić od umowy. Jeśli zgodził się Pan na naprawę na takich warunkach, to teraz raczej niewiele można zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 czerwca 2018 09:47 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2018 09:47 Obejrzało: 248 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.