Pytanie z dnia 01 czerwca 2018
Witam. Zakupilem nowego laptopa w Mediamarkt (przez internet). Dostalem sprzet, aczkolwiek okazalo sie ze dysk twardy jest zepsuty. Poszedlem wiec do salonu mediamarkt w Koszalinie do serwisu, gdzie dowiedzialem sie ze naprawa potrwa od 2 tygodni do nawet 2 miesiecy. Wynika z tego, ze place za laptopa (ratalnie) nawet 2 raty za to, ze wyslali mi nowy, zepsuty sprzet.
Czy jest mozliwosc wyplacenia jakiegos odszkodowania z tytulu braku poszanowania konsumenta lub cos w tym rodzaju ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w takiej sytuacji mógł Pan odstąpić od umowy. Jeśli zgodził się Pan na naprawę na takich warunkach, to teraz raczej niewiele można zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.