Pytanie z dnia 09 lutego 2017
Witam.
Zakupilem torbe sportowa w sklepie stacjonarnym, w regulaminie jest napisane iz zwrotow nie przyjmuja, a jedynie wymiany.
Moglbym wymienic torbe na Inna lecz maja bardzo Mały wybor, zaden z produktow mnie tam nie zadowala.
Czy sklep postepuje zgodnie z prawem, czy nie Bede mogl odzyskac pieniedzy?
Pozdrawiam i dziekuje.
Anna Uznańska Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka adw. Anna Uznańska
al. Mickiewicza 15a, lok.3.2., 90-443 Łódź
Dzień dobry. Jeżeli towar jest zgodny z umową to sklep nie ma obowiązku przyjąć zwrotu towaru i działa zgodnie z prawem. Samo zaproponowanie wymiany pełnowartościowego produktu na inny jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów. Pozdrawiam, adwokat Anna Uznańska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.