Pytanie z dnia 13 grudnia 2017

Witam. Zakupiłem w sierpniu 2017 r. zbiornik na nieczystości ciekłe tzw. szambo w firmie która jest jednocześnie jego producentem. Montażu dokonali pracownicy tejże firmy. Na początku listopada stwierdziłem że zbiornik jest nieszczelny (napełniony wodą w 90%). W tej chwili 100% wody. Dodam że budynek jest niezamieszkały, a do zbiornika nie były odprowadzane żadne ciecze. W związku z tym wysłałem do siedziby firmy pismo reklamacyjne (list polecony priorytetowy z potwierdzeniem odbioru) z tytułu rękojmi, w którym żądałem naprawy(uszczelnienie zbiornika). W dniu dzisiejszym mija 14 dniowy termin na ustosunkowanie się do moich roszczeń. Czy mogę w następnym kroku odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy? Czy nie będę musiał zwracać zbiornika na swój koszt? Co dalej robić? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Dzień dobry, czy sprzedawca ustosunkował się do żądania ? Kiedy dokładnie sprzedawca odebrał Pana pismo ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 grudnia 2017 10:58 Zmodyfikowano dnia: 15 grudnia 2017 10:58 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.