Pytanie z dnia 04 września 2017
Witam, zakupiłem w sklepie internetowym wersalkę i narożnik. Oba meble były wykonane inaczej niż w zamówieniu. Drogą telefoniczna i mailowa ustaliłem ze sprzedawcą ada- meble, że wersalka będzie zamieniona ( pomylono kolor obicia) a narożnik zwrócony ( obszyty innym kolorem ). Doszliśmy do konsensusu w sprawie dokładnego zwrotu kosztów, transportu.
Ty (zmień nazwę)
Sprzedawca wymaga ode mnie paragonu, bez niego zwrot niby nie jest możliwy. Czy wystarczy dokumentacja mailowa- jest podane ile i kiedy, ma być zwrócone?
Niestety zgubiłem paragon i mam nadzieję że będzie możliwy zwrot narożnika tylko na podstawie ustaleń z naszej korespondencji.
Jest tez świadek, pan który wykonywał nam prace remontowe. Był obecny przy odbiorze obu mebli. Bardzo proszę o odpowiedź i wskazanie na jakie przepisy się powoływać?
Pozdrawiam
Ułasiewicz
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, żądanie sprzedawcy, aby przedstawił Pan paragon, nie znajduje oparcia w obowiązujących przepisach. Pana obowiązkiem jest wykazanie, że towar Pan kupił, ale można to zrobić przedstawiając paragon, potwierdzenie przelewu czy nawet za pomocą świadków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.