Pytanie z dnia 04 września 2017

Witam, zakupiłem w sklepie internetowym wersalkę i narożnik. Oba meble były wykonane inaczej niż w zamówieniu. Drogą telefoniczna i mailowa ustaliłem ze sprzedawcą ada- meble, że wersalka będzie zamieniona ( pomylono kolor obicia) a narożnik zwrócony ( obszyty innym kolorem ). Doszliśmy do konsensusu w sprawie dokładnego zwrotu kosztów, transportu.
Ty (zmień nazwę)
Sprzedawca wymaga ode mnie paragonu, bez niego zwrot niby nie jest możliwy. Czy wystarczy dokumentacja mailowa- jest podane ile i kiedy, ma być zwrócone?

Niestety zgubiłem paragon i mam nadzieję że będzie możliwy zwrot narożnika tylko na podstawie ustaleń z naszej korespondencji.

Jest tez świadek, pan który wykonywał nam prace remontowe. Był obecny przy odbiorze obu mebli. Bardzo proszę o odpowiedź i wskazanie na jakie przepisy się powoływać?
Pozdrawiam
Ułasiewicz

Dzień dobry, żądanie sprzedawcy, aby przedstawił Pan paragon, nie znajduje oparcia w obowiązujących przepisach. Pana obowiązkiem jest wykazanie, że towar Pan kupił, ale można to zrobić przedstawiając paragon, potwierdzenie przelewu czy nawet za pomocą świadków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 września 2017 13:58 Zmodyfikowano dnia: 6 września 2017 13:58 Obejrzało: 314 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.