Pytanie z dnia 29 sierpnia 2018

Witam zakupiliśmy wakacje w wakacje .pl naszym biurem podróży było milenium travel dostaliśmy wszystkie dokumenty włącznie z numerem lotu i godzina odlotu. Problem w tym że po przyjezdzie na lotnisko okazało się że nie ma takiego numeru lotu a godzina odlotu zamiast o 1 w nocy była o 6.30 rano co za tym idzie spędziliśmy 7 godzin z dzieckiem na lotnisku. Pisaliśmy do wakacje .pl o zaistniałej sytuacji i poinformowano nas że to nie millennium travel źle podało godziny i numery lotów tylko wakacje .pl źle nam wydało dokumenty czy w takim wypadku należy nam się jakaś rekompensata?? Wakacje .pl przeprosilo i zaproponowało gadżety i tyle. A nam chodzi o dziecko..... Proszę o jakieś informacje i z góry dziękuję

Dzień dobry, najprawdopodobniej można dochodzić zadośćuczynienia. Czy wiecie Państwo, co było przyczyną opóźnienia? W pierwszej kolejności musiałabym przejrzeć dokumenty związane z Państwa umową, następnie mogę Państwu doradzić, czy i jakiego rzędu może to być kwota.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 sierpnia 2018 16:55 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2018 16:55 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Trzeba by było zareklamować usługę turystyczną, przy czym wymaga to dokładniejszej analizy sytuacji i udzielenia dalszych informacji. Zapraszam do kontaktu a.godlewska.choraziak@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 sierpnia 2018 21:46 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2018 21:46 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.