Pytanie z dnia 07 lutego 2024
Witam, zamawiałam kilka miesięcy temu kilka lamp oświetleniowych. Po jakims czasie, kiedy towar był rozpakowany okazało się, że sklep zamiast jednej tańszej i drugiej droższej przysłał 2 droższe lampy. Teraz po wykonanej inwentaryzacji odezwał się po 6mc w celu wyjaśnienia sytuacji. Co w takiej sytuacji? Kto w takim wypadku ponosi odpowiedzialność?
Andrzej Gąsiorowski Radca prawny (Od 2007)
Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Gąsiorowski
Św. Leonarda 1/20, 25-311 Kielce
Niewątpliwie odpowiedzialność w tym zakresie ponosi sklep. Pani prawem jest bowiem dokonać zwrotu towaru niezgodnego z umową, ewentualnie skorzystać z rękojmi. Nie jest jednak Pani obowiązek.
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, proszę odesłać lampę, której Pani nie zamawiała. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.