Pytanie z dnia 09 sierpnia 2017
Witam. Zamawiałam ostatnio towar w sklepie internetowym. Po dokonaniu zapłaty nie otrzymywałam informacji o stanie realizacji zamówienia. kontaktowałam się wiele razy zostały mi zarzucane żarty po jakimś czasie towar został mi wysłany poproszono mnie wtedy o wystawienie opinii o sklepie napisałam że więcej nie zrobię tam zakupów w odpowiedzi dostałam takie maila: "Posłuchaj betonie. Za ten komentarz na cenne tak cię up… ze zapomnisz jak się nazywasz. Sprawa już jest w kancelarii prawnej." Co zrobić w takiej sytuacji? Czy mam się czego obawiać?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.