Pytanie z dnia 09 sierpnia 2017

Witam. Zamawiałam ostatnio towar w sklepie internetowym. Po dokonaniu zapłaty nie otrzymywałam informacji o stanie realizacji zamówienia. kontaktowałam się wiele razy zostały mi zarzucane żarty po jakimś czasie towar został mi wysłany poproszono mnie wtedy o wystawienie opinii o sklepie napisałam że więcej nie zrobię tam zakupów w odpowiedzi dostałam takie maila: "Posłuchaj betonie. Za ten komentarz na cenne tak cię up… ze zapomnisz jak się nazywasz. Sprawa już jest w kancelarii prawnej." Co zrobić w takiej sytuacji? Czy mam się czego obawiać?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.