Pytanie z dnia 24 marca 2020

Witam, zamówiłam paczkę i na stronie tej firmy było napisane, że czas realizacji wynosi od 4 do 6 dni. Ja na realizacje mojego zamówienia czekałam prawie 3 tygodnie. Pisałam do firmy kilka razy i nigdy nie dostawałam konkretnych informacji. Po 3 tygodniach dostałam informacje, że paczka została wysłana. Czy mogłabym coś z tym zrobić? Ubiegać się o zwrot kosztów?

Dzień dobry, a tę paczkę Pani odebrała ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 marca 2020 17:31 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 17:31 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli towar traci wartość w powodu wysłania go z dużym opóźnieniem, można odstapić od umowy. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 marca 2020 12:53 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2020 12:53 Obejrzało: 202 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.