Pytanie z dnia 12 marca 2018

Witam.
Zamówiłam towar w internecie konkretnie testy dla dzieci. Pieniążki przelałam 22.02 do dnia dzisiejszego nic nie otrzymałam. Kontakt jest utrudniony . Gdy poprosiłam o wyjaśnienie sytuacji otrzymałam tylko odpowiedz" co pani zamawiała ". Testy nie były drogie ( ok 70 zł ), lecz dla mnie ważniejszy jest fakt że ktoś próbuje mnie oszukać. Pewnie nie tylko mnie.

Za wcześnie by ocenić, czy ktoś próbuje Panią oszukać czy ma bałagan i nie ogarnia zamówień. Proszę wysłać reklamację na adres podmiotu, u którego zamówiła Pani towar

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2018 19:36 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 19:36 Obejrzało: 318 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.