Pytanie z dnia 19 października 2021
Witam. Zamowilam towar w sklepie stacjonarnym. Osoba pracująca tam poinformowała mnie ustnie, że zamówienie będzie zrealizowane do 5 tygodni, więc wpłaciłam zadatek. Dziś minęły 4 tygodnie, i zadzwoniłam aby się dowiedzieć jak sytuacja wygląda. Pani poinformowała mnie, że czas realizacji to 8 tygodni. Zostałam wprowadzona w błąd, bo gdybym wiedziała o tym fakcie wcześniej nie zamawiała bym nic. Mam tylko świstek z pobrania zaliczki, żadnej umowy. Czy przy odstąpieniu od zamówienia sprzedawca może nie zwrócić mi zadatku?
Dziękuję i pozdrawia.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Zweryfikuję wskazane dane i podam co można zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Dla udzielenia porady konieczna będzie analiza potwierdzenia pobrania zaliczki. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.