Pytanie z dnia 19 października 2021

Witam. Zamowilam towar w sklepie stacjonarnym. Osoba pracująca tam poinformowała mnie ustnie, że zamówienie będzie zrealizowane do 5 tygodni, więc wpłaciłam zadatek. Dziś minęły 4 tygodnie, i zadzwoniłam aby się dowiedzieć jak sytuacja wygląda. Pani poinformowała mnie, że czas realizacji to 8 tygodni. Zostałam wprowadzona w błąd, bo gdybym wiedziała o tym fakcie wcześniej nie zamawiała bym nic. Mam tylko świstek z pobrania zaliczki, żadnej umowy. Czy przy odstąpieniu od zamówienia sprzedawca może nie zwrócić mi zadatku?
Dziękuję i pozdrawia.

Dzień dobry, proszę o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Zweryfikuję wskazane dane i podam co można zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 października 2021 10:12 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2021 10:12 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Dla udzielenia porady konieczna będzie analiza potwierdzenia pobrania zaliczki. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 października 2021 10:42 Zmodyfikowano dnia: 20 października 2021 10:42 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.