Pytanie z dnia 29 grudnia 2020
Witam. Zamówiłem drzwi u znajomego stolarza. Jako że jest to znajomy, nie podpisywaliśmy umowy. Drzwi miały kosztować 3500 zl. Zapłaciłem zaliczkę 2500 zł. Po zamontowaniu okazało się, że drzwi mają wiele wad. Stolarz zobowiązał się do poprawek, na wiosnę kiedy będzie ciepło aby można było bez strat ciepła zdemontować drzwi. Po kilku dniach upomniał się o resztę pieniędzy i chciał już 1300 a nie 1000 tak jak się umawialiśmy. W między czasie odkryłem więcej wad a przede wszystkim to że drzwi były krzywe. Powiadomiłem o tym wykonawcę. On zaproponował, że zdemontuje drzwi i odda mi pieniądze. Tak się stało. Przy demontażu oddał mi 1500 i obiecał że do końca tygodnia przywiezie resztę. Jako że się chciałem załatwić ugodowo, zgodziłem się. Pieniędzy nie przywiózł. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze i jakie prawa mi przysługują?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.