Pytanie z dnia 09 kwietnia 2018
Witam, zareklamowałam u producenta płaszcz zimowy, który zniekształcił się po praniu chemicznym. Producent odrzucił reklamację twierdząc, że to wina pralni, która nie zastosowała się do zaleceń na metce, z kolei pralnia twierdzi, że to wina słabej jakości wypełnienia płaszcza. Wg mnie to wina producenta, ponieważ nigdy wcześniej po praniu chemicznym nic podobnego mi się nie przydarzyło, ale to tylko moje przypuszczenie, czy w tej sytuacji mogę dochodzić zwrotu równowartości płaszcza od producenta? Jeżeli tak to na jakiej podstawie.
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Może Pan dochodzić od producenta na podstawie gwarancji, ale lepiej w mojej ocenie jest zarzadać od sprzedawcy wymiany na nowe na zasadzie rękojmi za wady rzeczy nabytej.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.