Pytanie z dnia 09 kwietnia 2018

Witam, zareklamowałam u producenta płaszcz zimowy, który zniekształcił się po praniu chemicznym. Producent odrzucił reklamację twierdząc, że to wina pralni, która nie zastosowała się do zaleceń na metce, z kolei pralnia twierdzi, że to wina słabej jakości wypełnienia płaszcza. Wg mnie to wina producenta, ponieważ nigdy wcześniej po praniu chemicznym nic podobnego mi się nie przydarzyło, ale to tylko moje przypuszczenie, czy w tej sytuacji mogę dochodzić zwrotu równowartości płaszcza od producenta? Jeżeli tak to na jakiej podstawie.

Może Pan dochodzić od producenta na podstawie gwarancji, ale lepiej w mojej ocenie jest zarzadać od sprzedawcy wymiany na nowe na zasadzie rękojmi za wady rzeczy nabytej.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 kwietnia 2018 21:01 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2018 21:01 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.