Pytanie z dnia 30 listopada 2023

Witam, zawarłam umowę na kupno i montaż drzwi wewnętrznych w sklepie. Po wykonanej usłudze dostałam dokument gwarancyjny, na którym były podane warunki. Producent informuje że wizualne uszkodzenia z odległości 1,5 metra nie podlegają gwarancji. Po montażu zorientowałam się że drzwi mają liczne rysy i uszkodzenia zamalowane. Sklep odmawia reklamacji, bo w karcie jest zapis o 1,5 m. Przy wizycie z tytułu rękojmi woskowali uszkodzenia, gdzie wosk ma mniejszą trwałość niż okleina. Inne rysy nie zostały naprawione, a kilka naprawień woskiem są nieestetyczne. Sklep za te uchybienia nie chce oddać części kwoty którą zapłacono przed montażem. Przy spisywaniu nie przedstawiono mi takich warunków gwarancji. Czy mogę z tytułu zatajania tych informacji z gwarancji rościć prawo do dalszej rękojmi usunięcie wad lub zwrot części pieniędzy?

Tak, jak najbardziej ma Pani na podstawie rękojmi prawo żądać naprawy lub zwrotu części zapłaconej ceny w związku z wadą.

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 grudnia 2023 05:15 Zmodyfikowano dnia: 2 grudnia 2023 05:16 Obejrzało: 118 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.