Pytanie z dnia 21 lutego 2017
Witam zawarłam umowe przez internet z siecia plus 22 sierpnia 2016r , umowa byla telefoniczna, gdy na koniec listopada dostałam fakture bez rabatow złozyłam reklamacje a plus stwierdził ze rabaty mi sie nie naleza bo zostałam wprowadzona w bład przy zawieraniu umowy . Ja płace rachunki bez rabatow teraz i składam za kazdym razem gdy dostane fakture reklamacje i dostaje odnich odpowiedz ze oni podjeli decyzje ze rabaty mi sie nie naleza i proponuja mi powrot do poprzednich warunkow czyli zawartych praktycznie trzy lata temu a one mi nie odpowiadaja, lub naklaniaja mnie do rozwiazania umowy gdzie wiem ze bede musiała poniesc kare za zerwanie umowy . Co mam teraz zrobic ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę złożyć reklamację i wnieść o przesłuchanie nagrania z rozmowy telefonicznej z konsultantem na okoliczność warunków nowej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.