Pytanie z dnia 21 lutego 2017

Witam zawarłam umowe przez internet z siecia plus 22 sierpnia 2016r , umowa byla telefoniczna, gdy na koniec listopada dostałam fakture bez rabatow złozyłam reklamacje a plus stwierdził ze rabaty mi sie nie naleza bo zostałam wprowadzona w bład przy zawieraniu umowy . Ja płace rachunki bez rabatow teraz i składam za kazdym razem gdy dostane fakture reklamacje i dostaje odnich odpowiedz ze oni podjeli decyzje ze rabaty mi sie nie naleza i proponuja mi powrot do poprzednich warunkow czyli zawartych praktycznie trzy lata temu a one mi nie odpowiadaja, lub naklaniaja mnie do rozwiazania umowy gdzie wiem ze bede musiała poniesc kare za zerwanie umowy . Co mam teraz zrobic ?

Dzień dobry, proszę złożyć reklamację i wnieść o przesłuchanie nagrania z rozmowy telefonicznej z konsultantem na okoliczność warunków nowej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lutego 2017 17:55 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.