Pytanie z dnia 11 czerwca 2021

Witam
Zawarłem umowe na wynajem domku letniskowego w marcu b/r,na co mam potwierdzenie e-mail ,wpłaciłem zaliczkę,zgodnie z ustaleniami.
Parę dni temu otrzymalem e-mail iż pracownik popełnił błąd podczas mojej rezerwacji i umieścił nas w pokoju 3 osobowym a nie domku na który wpłaciłem zaliczkę.
Co w takim wypadku powinienem zrobić?,czy powinienem domagać się wynajęcia tego domku?czy muszę zaakceptować niższy standard między domkiem a pokojem?czy mogę domagać się jakiegoś zadośćuczynienie?czego mogę się domagać za niedotrzymanie warunkow umowy zawartej przez e-mail.
Dziękuję za odpowiedz

Dalsze działania zależą od tego, na czym Panu zależy oraz na ile może Pan negocjować z drugą stroną (np. mniejsza cena za cały pobyt na skutek tej pomyłki, bezkosztowa rezygnacja z rezerwacji, pobyt w domku w innym terminie itd.)

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2021 20:37 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2021 20:37 Obejrzało: 299 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.