Pytanie z dnia 11 czerwca 2021
Witam
Zawarłem umowe na wynajem domku letniskowego w marcu b/r,na co mam potwierdzenie e-mail ,wpłaciłem zaliczkę,zgodnie z ustaleniami.
Parę dni temu otrzymalem e-mail iż pracownik popełnił błąd podczas mojej rezerwacji i umieścił nas w pokoju 3 osobowym a nie domku na który wpłaciłem zaliczkę.
Co w takim wypadku powinienem zrobić?,czy powinienem domagać się wynajęcia tego domku?czy muszę zaakceptować niższy standard między domkiem a pokojem?czy mogę domagać się jakiegoś zadośćuczynienie?czego mogę się domagać za niedotrzymanie warunkow umowy zawartej przez e-mail.
Dziękuję za odpowiedz
Dalsze działania zależą od tego, na czym Panu zależy oraz na ile może Pan negocjować z drugą stroną (np. mniejsza cena za cały pobyt na skutek tej pomyłki, bezkosztowa rezygnacja z rezerwacji, pobyt w domku w innym terminie itd.)
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.