Pytanie z dnia 11 maja 2016

Witam,
Zgłaszam się do Państwa z następującą sprawą. Mój dostarczyciel prądu od stycznia nie dostarcza mi rachunków, pomimo pięciokrotnego kontaktu z firmą z mojej strony (mailowo i telefonicznie). Za każdym razem słyszę ten sam tekst "Usterka powinna być rozwiązana w najbliższym czasie", jednak aktualnie ten najbliższy czas trwa 5 miesięcy. Firma nie reaguje na żadne apele, prośby oraz w końcu wyjdzie tak, że wystawią zbiorczy rachunek i na zawrotną cenę.
Czy można coś w tej sprawie zrobić, czy po tak długim okresie domagania się otrzymania rachunku jestem zobowiązana nadal go opłacić??
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ sytuacja z dnia na dzień coraz bardziej mnie frustruje.
Z góry dziękuję,
D.

Dzień dobry, dostawca prądu będzie mógł dochodzić zapłaty należności za wcześniejsze okresy. Proszę wysłać oficjalną prośbę o dostarczenie rachunku ze wskazaniem, że to obowiązek dostawcy, a Pan nie uchyla się od zapłaty, tylko nie jest w stanie tego uczynić z uwagi na zaniedbania dostawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 maja 2016 09:33 Obejrzało: 510 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Musiałyby minąc 3 lata zeby Pani nie płaciła. Natomiast jezeli dostanie Pani jakiś zbiorczy duzy rachunek, to w tej sytuacji na pewno pójda Pani na reke i rozłoża na raty. Oczywiście nie powinna byc Pani zobowiązana do placenia odsetek skoro nie dostaje Pani wezwań

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 maja 2016 16:06 Obejrzało: 503 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.