Pytanie z dnia 11 maja 2016
Witam,
Zgłaszam się do Państwa z następującą sprawą. Mój dostarczyciel prądu od stycznia nie dostarcza mi rachunków, pomimo pięciokrotnego kontaktu z firmą z mojej strony (mailowo i telefonicznie). Za każdym razem słyszę ten sam tekst "Usterka powinna być rozwiązana w najbliższym czasie", jednak aktualnie ten najbliższy czas trwa 5 miesięcy. Firma nie reaguje na żadne apele, prośby oraz w końcu wyjdzie tak, że wystawią zbiorczy rachunek i na zawrotną cenę.
Czy można coś w tej sprawie zrobić, czy po tak długim okresie domagania się otrzymania rachunku jestem zobowiązana nadal go opłacić??
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ sytuacja z dnia na dzień coraz bardziej mnie frustruje.
Z góry dziękuję,
D.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dostawca prądu będzie mógł dochodzić zapłaty należności za wcześniejsze okresy. Proszę wysłać oficjalną prośbę o dostarczenie rachunku ze wskazaniem, że to obowiązek dostawcy, a Pan nie uchyla się od zapłaty, tylko nie jest w stanie tego uczynić z uwagi na zaniedbania dostawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, Musiałyby minąc 3 lata zeby Pani nie płaciła. Natomiast jezeli dostanie Pani jakiś zbiorczy duzy rachunek, to w tej sytuacji na pewno pójda Pani na reke i rozłoża na raty. Oczywiście nie powinna byc Pani zobowiązana do placenia odsetek skoro nie dostaje Pani wezwań
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.