Pytanie z dnia 23 stycznia

Witam zgłosiłam wadę komputera z tytułu gwarancji. Sprzedający sam wysłał kuriera po jego odbiór. Stacja komputerowa została zapakowana w karton zaklejona taśma, na drugi dzień sprzedający zgłosił że stacja została uszkodzona w transporcie, wysłał zdjęcia i rzeczywiście zniszczenia są poważne. W tym momencie twierdzą że wymienili obudowę na swój koszt wadę jaka wystąpiła usuneli (wymiana karty graficzne) I na postawie tej reklamacji odsyłają towar. Nie zgadzam się z tym ponieważ komputer został uszkodzony w transporcie lub serwisie uszkodzenia były na tyle poważne że mam prawo podejrzewać ze dysk czy płyta główna ma wewnętrzne uszkodzenia. Co mogę z tym zrobić. Prosiłam o pomoc allegro ale oni również opierają się na zgłoszonej reklamacji a nie na uszkodzeniach powstałych podczas transportu lub w serwisie, nie wiem nie mam pokazanego protokołu szkody. Proszę eo szybką odpowiedź.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.