Pytanie z dnia 04 października 2017

Witam, złożyłam reklamacje do biura podrozy. Zostala ona odebrana przez biuro 1 września. Nadal nie dostałam odpowiedzi. Co moge zrobic?

Dzień dobry, to zależy w jaki sposób sformułowala Pani reklamację, gdyż od tego uzależnione będzie czy brak odpowiedzi będzie mógł zostać uznany za uznanie reklamacji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 października 2017 18:58 Zmodyfikowano dnia: 6 października 2017 18:58 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, biuro podróży ma 30 dni na ustosunkowanie się do Pani reklamacji. Brak odpowiedzi na reklamację w powyższym terminie (liczonym od dnia następnego, tj. od 2 września) oznacza uznanie reklamacji. Kolejnym krokiem, który powinna Pani podjąć jest skierowanie pisemnego wezwania do biura podróży (listem poleconym). W razie wątpliwości lub potrzeby pomocy, proszę o kontakt.

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 października 2017 19:07 Zmodyfikowano dnia: 6 października 2017 19:07 Obejrzało: 245 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.