Pytanie z dnia 04 października 2017
Witam, złożyłam reklamacje do biura podrozy. Zostala ona odebrana przez biuro 1 września. Nadal nie dostałam odpowiedzi. Co moge zrobic?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy w jaki sposób sformułowala Pani reklamację, gdyż od tego uzależnione będzie czy brak odpowiedzi będzie mógł zostać uznany za uznanie reklamacji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Szanowna Pani, biuro podróży ma 30 dni na ustosunkowanie się do Pani reklamacji. Brak odpowiedzi na reklamację w powyższym terminie (liczonym od dnia następnego, tj. od 2 września) oznacza uznanie reklamacji. Kolejnym krokiem, który powinna Pani podjąć jest skierowanie pisemnego wezwania do biura podróży (listem poleconym). W razie wątpliwości lub potrzeby pomocy, proszę o kontakt.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.