Pytanie z dnia 14 sierpnia 2018
Witam, złożyłam zamówienie w sklepie internetowym za niecałe 300zl dnia 04.07.2018r. Dnia 20.07 poinformowałam sprzedawcę po poprzedniej korespondencji z nim, ze rezygnuje z zamówienia bo sukienek jak nie było tak nie ma. Sprzedawca odpisał mi 3 dni później iż zwrot został przekazany do księgowości. Pieniędzy nie ma do dziś dnia oraz kontakt ze sklepem z ich strony również się zakończył
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie pozostaje nic innego, jak wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.