Pytanie z dnia 25 stycznia 2022

Witam złozyłam zamówienie w sklepie na panele i drzwi wszystko z montażem po wykonaniu usługi uregulowałam rachunek sprzedawca nie wystawil mi w tym dniu faktury dlatego poprosiłam o jakieś potwierdzenie wysłał na esemesa że wszystko mam zapłacone po prawie dwoch tygodniach gdy w koncu wystawil fakture poinformowal Mnie ze mam jeszcze zaplacic za drzwi bo on zapomniał dopiero jak zaczelam sumowac wszystko na zamowieniu okazuje sie ze sprzedawca na koncowej kwocie zamalo policzyl.Jest to wina sprzedawcy lecz on sie sie do niczego nie poczuwa zaczal mnie straszyc sadem po rozmowie z wlascicielem sklepu pod presja zgodzilam sie na zmiane faktury na połowe tej ceny .Moje pytanie brzmi czy mogę zmienic zdanie i wycofac sie podjelam ta decyzje w strachu przed sądem i nie płacic faktury korygujacej

Dzień dobry, skoro nie zapłaciła Pani ceny za zakupiony towar, to ma Pani obowiązek ją zapłacić - na tym polega umowa sprzedaży. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 stycznia 2022 17:42 Zmodyfikowano dnia: 25 stycznia 2022 17:42 Obejrzało: 322 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Może Pan.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 stycznia 2022 09:25 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2022 09:25 Obejrzało: 320 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.