Pytanie z dnia 31 października 2020
Witam zlozylem reklamacje w ubezpieczalni dotyczace szkody po 32dniach napisalem monit z prosba o odpowiedz nastepnie dzwonilem i po 39 dniach otrzymalem pismo ze reklamacja nie zostala uzyta pozdrawiam Sebastian
Dzień dobry co do zasady, odpowiedz musi zostać udzielona w ciągu 30 dni. W przeciwnym razie, reklamacje uznaje się za zasadną W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Małgorzata Maliszewska Radca prawny (Od 1996)
Kancelaria Radcy Prawnego dr Małgorzaty Maliszewskiej sp.k.
Szczęśliwicka 27 a lok. 3, 02-323 Warszawa
Dzień dobry, proszę rozważyć dochodzenie roszczeń przed sądem. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu. Z poważaniem Małgorzata Maliszewska
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Zapraszam do kontaktu, chętnie pomogę z postępowaniem sądowym. Piotr Stosio, radca prawny.
Podziękowałeś prawnikowi
Paweł Oroń Radca prawny (Od 2017)
Kancelaria Radcowska Paweł Oroń
Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków
Po złożeniu przez klienta reklamacji, podmiot rynku finansowego (ubezpieczyciel) rozpatruje reklamację i udziela klientowi odpowiedzi w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Co do zasady odpowiedzi na reklamację należy udzielić bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu określonego w ustawie, reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta -jednakże z uwagi na linię orzeczniczą kwestia nie jest jednoznaczna.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.