Pytanie z dnia 09 września 2018

Witam. Zmagam się z małym problemem i bardzo liczę na Państwa pomoc. Otóż ostatnio zamówiłam paczkę przez internet z dostawą do paczkomatu (koszt około 65zł). Realizacja zamówienia przebiegła pomyślnie, towar został wysłany, otrzymałam nr do odbioru przesyłki. Gdy zamierzałam odebrać paczkę po wcześniejszym wpisaniu nr telefonu oraz kodu odbioru i otwarciu się skrytki okazało się, że skrytka jest pusta, po prostu paczki tam nie było. Od razu zgłosiłam sprawę na infolinie paczkomatu (06.09), a po powrocie do domu wysłałam formularz reklamacyjny na ich stronie www. Pani z drugiej strony telefonu powiedziała, że sporządzi raport i w ciągu 24h dostane odpowiedź. Odpowiedzi nie dostałam i (07.09) ponownie skontaktowałam się z infolinią. Dowiedziałam się, że dopiero tego dnia zostało wysłane zgłoszenie i jeszcze nic nie wiadomo i żebym zadzwoniła następnego dnia. I tak zrobiłam, zadzwoniłam (08.09) i znowu zaczęłam być zbywana, że moje zgłoszenie dotarło do centrali, ale nie ma odpowiedzi, co dla nich tez jest zaskoczeniem, bo szybko rozwiązują sprawy. Poprosili o kontakt 10.09,a gdy zapytałam co się stanie, gdy jednak paczka zaginęła, to dostałam informacje ,że mój wniosek reklamacyjny zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni, czy to naprawdę tak długo trwa? Wydaje mi się, że będę zbywana z telefonu na telefon i sprawa się nie wyjaśni. Czy w związku z tym mogę się domagać zwrotu kosztów za przesyłkę, która zaginęła i odszkodowania zadośćuczynienie? z góry dziękuję za pomoc.

Dzień dobry, zgodnie z ustawą prawo pocztowe operator rozpoznaje reklamację w ciągu 30 dni.

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 września 2018 09:56 Zmodyfikowano dnia: 11 września 2018 09:56 Obejrzało: 144 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.