Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020
Witam, zrobiłam zakup przez stronę internetową. Kupiłam 7 rzeczy i powinnam zapłacić określoną kwotę. Pobrali mi z konta znacznie większe kwotę i do zamówienia dodali 100 rzeczy. Napisałam mail by wyjaśnili sytuację. Nie odpowiedzieli. Koleżanka również zamówiła produkty z tej strony i taka sama sytuacja. Co powinnam w takiej sytuacji zrobić by podjąć kroki w celu odzyskania pieniędzy i by inni nie dali się oszukać? Wystarczy zgłosić na policję?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Zaczął bym od pisemnego wezwania do zwrotu nienależnie pobranych pieniędzy z jakimś krótkim terminem a następnie zgłosił sprawę na policje jako oszustwo, jeżeli wezwanie nie przyniesie rezultatów.
Podziękowałeś prawnikowi
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, oprócz zgłoszenia sprawy na policję proponuję zawiadomienie o tym procederze również miejskiego rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam serdecznie, adwokat Kamil Wasilewski
Podziękowałeś prawnikowi
Małgorzata Brezdeń Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Małgorzata Brezdeń
Mickiewicza 15, 27-600 Sandomierz
Dzień dobry, proszę złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Proszę też polecić to samo zrobić koleżance. Ponadto proszę wysłać do nich wezwanie do zwrotu nienależnie pobranych pieniędzy. W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.