Pytanie z dnia 30 października 2018
Witam. Zrobiłam zwrot towaru. Zamowilam w sklepie online i dostałam towar nie zgodny z zamowieniem. Przedsiębiorstwo odebrało przesyłkę lecz mam brak kontaktu z nimi, odrzucają połączenia i nie wiem w jaki sposób odzyskać pieniądze. Proszę o poradę
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jak rozumiem, złożyła Pani oświadczenie o odstąpieniu od umowy ? Jeśli tak i nie otrzymała zwrotu pieniędzy, należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Wezwać ich pisemnie do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do sądu. Jak nie zapłacą, to wystąpić z pozwem.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.