Pytanie z dnia 30 października 2018

Witam. Zrobiłam zwrot towaru. Zamowilam w sklepie online i dostałam towar nie zgodny z zamowieniem. Przedsiębiorstwo odebrało przesyłkę lecz mam brak kontaktu z nimi, odrzucają połączenia i nie wiem w jaki sposób odzyskać pieniądze. Proszę o poradę

Dzień dobry, jak rozumiem, złożyła Pani oświadczenie o odstąpieniu od umowy ? Jeśli tak i nie otrzymała zwrotu pieniędzy, należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 października 2018 21:38 Zmodyfikowano dnia: 30 października 2018 21:38 Obejrzało: 595 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Wezwać ich pisemnie do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do sądu. Jak nie zapłacą, to wystąpić z pozwem.

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 października 2018 18:24 Zmodyfikowano dnia: 31 października 2018 18:24 Obejrzało: 593 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem