Pytanie z dnia 30 października 2018

Witam. Zrobiłam zwrot towaru. Zamowilam w sklepie online i dostałam towar nie zgodny z zamowieniem. Przedsiębiorstwo odebrało przesyłkę lecz mam brak kontaktu z nimi, odrzucają połączenia i nie wiem w jaki sposób odzyskać pieniądze. Proszę o poradę

Dzień dobry, jak rozumiem, złożyła Pani oświadczenie o odstąpieniu od umowy ? Jeśli tak i nie otrzymała zwrotu pieniędzy, należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 października 2018 21:38 Zmodyfikowano dnia: 30 października 2018 21:38 Obejrzało: 495 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Wezwać ich pisemnie do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do sądu. Jak nie zapłacą, to wystąpić z pozwem.

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 października 2018 18:24 Zmodyfikowano dnia: 31 października 2018 18:24 Obejrzało: 493 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.