Pytanie z dnia 06 marca 2018

Witam, zwracam się do państwa z pewnym problemem, który mnie dotknął zaraz chwile przed wyjazdem. Opisując jak najbardziej szczegółowo i zwięźle sytuacje to zacznę od tego, że zarezerwowałam sobie weekend w Spa w hotelu Glamour dla 2 osób, wybrałam pewien pakiet gdzie na stronie wyskakiwała cena 650 zł za 2 osoby za 2 dni, po czym wykupiłam ten pakiet i zadzwoniłam do obiektu czy rezerwacja za tą cene została przyjeta i się chciałam upewnić czy wszystko jest w porządku, oczywiście w tym czasie dostałam meila potwierdzającego moją rezerwacje. W obiekcie powiedziano mi że jest to niemożliwe, ponieważ ten pakiet jest u nich za cene 1300zł. Pani weszła, poszukała zobaczyła że faktycznie jest problem przy kupnie tego pakietu, i że jest w cenie 650 i powiedziała że skontaktuje się z szefostwem. Szefostwo zadzwoniło do mnie, przepraszało za pomyłkę, oferowano mi ten sam pobyt za 1300 zł + jakiś jeden dodatkowy masaż, jednak sie na to nie zgodziłam ponieważ zarezerwowałam za 650 na co mam potwierdzenia w postaci e-maila, screenów ekranu i chce wykorzystać ten pakiet za cene, którą kupiłam. Proszono mnie jeszcze o przemyślenie problemu i skontaktowania się po raz kolejny, gdy próbowałam się kontaktować po raz drugi nikt nie odbierał po czym po godzinie dostałam e-mail że moja rezerwacja została anulowana przez hotel. Według praw konsumenta powinnam dostać ten pakiet za tyle za ile kupiłam, gdyż pani sama mnie informowała że bład ewidentnie wynikał z ich błędu na stronie. Proszę o jak najszybszą odpowiedź i porade na mój problem. Pozdrawiam Zuzanna

Błąd na stronie powinien obciążac hotelarza. Na stronie zamieszczono ofertę, którą Pani przyjęła klikając rezerwację. Poza tym cena nie była podejrzanie tania (np. 60zł co sugerowałoby pomyłkę). Jak ma Pani potwierdzenia tej rezerwacji, proponuję napisać do hotelu z żądaniem wykonania pobytu. Mogę sporządzić a Pani takie pismo. Pozdrawiam Kamila Wasilewska Radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 marca 2018 22:59 Zmodyfikowano dnia: 7 marca 2018 22:59 Obejrzało: 143 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.