Pytanie z dnia 28 czerwca 2017

Witam,kupiłam jakiś czas temu torebkę przez internet,dostałam w złym stanie,więc zwróciłam na co zgodziła się osoba sprzedająca,jednak teraz nie odbiera przesyłki zwrotnej zostało wystawione awizo powtórne więc ma jeszcze kilka dni (mam wgląd na e-monitoring paczki)i nie odpowiada na wiadomości co mam w takiej sytuacji zrobić jeżeli w ogóle nie odbierze i to do mnie wróci? gdzie obiecała przyjąć i zwrócić mi pieniądze,koszt torebki z przesyłką 50zł plus koszt przesyłki zwrotnej 10,80zł czyli łącznie 60,80zł

Dzień dobry, pozostanie wysłać wezwanie do zapłaty i odbioru torebki, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 czerwca 2017 15:36 Zmodyfikowano dnia: 30 czerwca 2017 15:36 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.