Pytanie z dnia 23 grudnia 2017

Witam.Mam problem z klientem umowa została zawarta pisemna ,klient będac profesjonalistą w dziedzinie remontów zgodnie z umową miał kierować pracami i dostarczać materiały budowlane,nie wywiązał się z tego.w trakcie remontu miały miejsce celowe uszkodzenia tynku a potem klient zerwał umowę.Po tygodniu zaprosił na budowę i oświadczył ze będzie reklamacja ,przy tynkach widać ze ktoś już robił pod nasza nieobecność . Na fakturę za wykonane prace nie odpowiada co mogę zrobić z takim klientem?

Dzień dobry, proszę robić zdjęcia, żeby ewentualnie mieć dowody na to, co Państwo wykonali, a co klient sam zrobił, można również spisać oświadczenia (jak najwięcej osób, świadków, pracowników) - żeby spisali co zrobili. Należałoby również wezwać do zapłaty faktury. Jeśli klient nie zapłaci, to w dalszej kolejności trzeba będzie złożyć pozew. Jeśli będzie Pan potrzebował pomocy przy pismach, oczywiście chętnie pomogę. Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 grudnia 2017 11:22 Zmodyfikowano dnia: 23 grudnia 2017 11:22 Obejrzało: 295 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.