Pytanie z dnia 25 kwietnia 2020
Witam.Mam pytanie dotyczące dość banalnej sprawy ale chyba istotnej.W jednej z piekarni zamówiłam tort i uiściłam zaliczkę.Tego samego dnia okazało się że niepotrzebnie zamawiałam/miał mi być potrzebny w innym terminie / i odrazu jako że nie było to możliwe telefonicznie wysłałam rezygnację.Rano po otwarciu firmy zadzwoniłam jeszcze zgłaszając rezygnację zaznaczam że było na dzień przed odebraniem tortu. Usłyszałam że nie mogę zrezygnować, że przepada zaliczka.Na kwicie jest napisane że przepada jeżeli się zrezygnuje i nie odbierze zamówienia to zaliczka przepada. Ok-ale ja rezygnację złożyłam tego samego dnia, powtarzając ją rano. Jak się to ma w świetle praw konsumenta? Pozdrawiam.Małgorzata 2 Wrocławia
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy czy miała to być zaliczka, czy jednak zadatek. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.