Pytanie z dnia 25 kwietnia 2020

Witam.Mam pytanie dotyczące dość banalnej sprawy ale chyba istotnej.W jednej z piekarni zamówiłam tort i uiściłam zaliczkę.Tego samego dnia okazało się że niepotrzebnie zamawiałam/miał mi być potrzebny w innym terminie / i odrazu jako że nie było to możliwe telefonicznie wysłałam rezygnację.Rano po otwarciu firmy zadzwoniłam jeszcze zgłaszając rezygnację zaznaczam że było na dzień przed odebraniem tortu. Usłyszałam że nie mogę zrezygnować, że przepada zaliczka.Na kwicie jest napisane że przepada jeżeli się zrezygnuje i nie odbierze zamówienia to zaliczka przepada. Ok-ale ja rezygnację złożyłam tego samego dnia, powtarzając ją rano. Jak się to ma w świetle praw konsumenta? Pozdrawiam.Małgorzata 2 Wrocławia

Dzień dobry, to zależy czy miała to być zaliczka, czy jednak zadatek. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 kwietnia 2020 09:02 Zmodyfikowano dnia: 27 kwietnia 2020 09:02 Obejrzało: 158 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.